نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۱

تجربیات شغلی – معلم

چکیده:
با توجه به اهمیت مدیریت آموزشی لزوم خلاقیت و تجربه در زمینه های مختلف آن احساس می شود. در این مقاله به خلاقیت مدیران آموزشی در برخی از زمینه ها از قبیل هدایت و رهبری نظارت و سازماندهی و هدف گذاری و برنامه ریزی اشاره شده است. علاوه بر این مهارتهای مدیران که شامل مهارت فنی و مهارت انسانی و مهارت ادراکی است نیز اشاره هایی داشته ایم زیرا افکار در خلا شکل نمی گیرند و باید زمینه ای برای بروز خلاقیت پیدا شود.
و اما خلاصه ای از تجربیات شغلی بنده در طول ۱۶ سال فعالیت مستمر:
که از سال ۷۶ در یکی از روستاهای نسبتا بزرگ فراهان به نام روستای فشک آغاز شد و شامل مراحل مختلفی بوده است. ابتدا به عنوان آموزشیار نهضت سواد آموزی فعالیت خود را آغاز نمودم و سپس مدیریت مرکز یادگیری محلی را به عهده گرفتم و با استخدام در سازمان آموزش و پرورش مرحله دیگری از تجربه کاری اینجانب آغاز گردید که این مرحله در مقاطع ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان بوده است و در حال حاضر نیز در یکی از مجتمع های آموزشی به عنوان مدیر دبیرستان به فعالیت خود ادامه می دهم به اختصار به هریک از دوره های فعالیت خود می پردازم تا از این تجربیات حداقل استفاده لازم صورت گیرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی