نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

در دنیای امروز نوع جدیدی از خرید و فروش پا به عرصه تجارت الکترونیک گذاشته است. این روش جدید، روش فروش فایل یا به عبارتی دانلود محصول پس از پرداخت می باشد. در این روش نوین و جدید شما دیگر مشکلات به ثبت سفارش محصول، انتظار برای دریافت محصول، مشکلات ارسال محصول توسط فروشنده، تحویل گاهاً دیر توسط پست و در برخی از موارد معیوب شدن محصول سفارش داده شده در حین رسیدن محصول به مقصد را نخواهید داشت. در این روش شما می توانید با پرداخت مبلغ محصول بلافاصله محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.

فروشگاه نیکسام هم از همین دسته فروشگاه ها بوده و شما می توانید سفارش خود را پس از پرداخت هزینه محصول آن را دریافت نمایید. در مورد زمینه کاری این فروشگاه باید بیان کنیم که زمینه کاری این فروشگاه بیشتر در حیطه ترجمه مقالات مانند ترجمه مقالات رشته مدیریت، حسابداری و پزشکیاستکه البته مقالات ترجمه شده سایر رشته هم در این فروشگاه موجود می باشد. سعی شده که ترجمه هایی که در این فروشگاه قرار داده می شود متناسب با نیاز دانشجویان و استفاده کنندگان آن  باشد

در مورد قیمت مقالات ترجمه شده  باید بیان کنیم که سعی شده که قیمت های ارائه شده در این فروشگاه متناسب با وسع خرید مشتریان تعیین شود و به عبارتی کمترین سود برای آن تعیین و کمترین هزینه را برای مشتریان را در پی داشته باشد. یکی از مزایایی که این فروشگاه داشته این است که شما دیگر نیازی به پرداخت مبلغ برای دریافت نسخه انگلیسی مقالاتی که به صورت ترجمه شده برای خرید گذاشته شده اند را ندارید و می توانید آنها  را به صورت رایگان از سایت دریافت نمایید.

در مورد پشتیبانی این سایت هم باید بیان شود که پشتیبانی این سایت به صورت تیکت بوده و شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در روند خرید (قبل و بعد از خرید) می توانید مشکل را از طریق صفحه تماس با ما در سایت با مدیریت آن در میان بگذارید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۲

وب سایت آموزشکده مجازی کاج مرکز آزمونهای آنلاین وکالت ، قضاوت ، و ارشد حقوق

 تدوین کننده سوالات سعید شاکر

آدرس وب سایت   http://kajblog.ir/azmoon


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۹