نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی

عنوان کار آموزی: اجرای کارهای سخت افزاری و شبکه

چکیده گزارش: من یک شبکه را با برنامه word پیاده سازی کردم. این طراحی ۶ روز طول کشید. در زیر توضیحی درباره شبکه داده شده; سپس قسمتهای مختلف این طرح را معرفی کردم. > پس یک شبکه به دو یا چند سیستم مجزا و چیزهایی برای به اشتراک گذاشتن داده‌ها نیاز دارد. سیستم‌های مجزا از طریق مسیر فیزیکی که محیط انتقال نام دارد به هم متصل می‌شوند. تمام سیستم‌های روی مسیر فیزیکی باید از قوانین مخابراتی مشترک برای دریافت و ارسال اطلاعات استفاده کنند. این قوانین پروتکل نام دارند . – در ساده‌ترین حالت یک شبکه کامپیوتری از دو یا چند کامپیوتر تشکیل شده است که اطلاعات را روی محیط انتقال مشترک به اشتراک می‌گذارند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱

نظرات  (۱)

سلام
ما بهت نیاز داریم
برای کمک به ایران،برای غرور ملی
باید واسه ایران بجنگی،تو مجلس شرکت کنی،شایدم رئیس جمهور شدی
این لینک بازی
http://secura.e-sim.org/lan.459209/
اینم لینک آموزشش
http://bayanbox.ir/id/374579649497775556
 فقط تا سطح 7 بیا چند دقیقه بیشتر طول نمیکشه تو این فیلم خودم تا سطح
7 رفتم خیلی سریع

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی