نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی
۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۴

کارآفرینی دستمال کاغذی

اصل پیشگیری بیماری و رجحان آن به درمان موضوعی است که همگام با پیشرفت در علوم باعث اهمیت فوق العاده در بکارگیری بهداشتی گردیده است، آمار و ارقام ارائه شده توسط کارشناسان و متخصصین در مورد بیماریهای حاصله بر اثر استفاده از لوازم غیر بهداشتی ضرورت اهمیت کاربرد انواع بهداشتی اینگونه محصولات را به وضوح نشان می دهد. به ویژه در این زمان که آلودگیها بر اثر کثرت جمعیت، بیماریهای جدید نامناسب و هزاران علل اجتماعی دیگر سیر صعودی یافته است. به همین علت نیز همه روزه شاهد روند فرایند مصرف محصولات بهداشتی می باشیم.

توجه به امر بهداشت در جامعه نشانه پیشرفت و تمدن تلقی می شود و در جهت ترویج بهداشت موضوع پیشگیری به عنوان یک اصل مسلم مطرح می گردد و با استفاده از وسایل بهداشتی دلیره شیوع بیماریهای گوناگون در نیم قرن گذشته مؤثر قرار گرفته، استفاده از محصولات بهداشتی بوده است. در طی دو دهه، گذشته تولید انبوه و انتخاب مواد اولیه طبیعی و لرزان بهای تمام شده را به نحو چشمگیری کاهش داده و در نتیجه استفاده از محصولات بهداشتی به طور روز افزون جهت عموم مردم امکان پذیر گردیده است و با گذشت زمان و بالا رفتن سطح آگاهی ها مصرف و محصولات بهداشتی جنبه ضروری به خود گرفته و هم اکنون در این رشته از صنایع سرمایه گذاریهای قابل توجهی بکار گرفته شده است و گذشته از اینکه ظرفیتهای فعلی پاسخگوی نیاز نمی باشد در سنوات گذشته در حال بخشی از تولیدات به منظور لرزی به خارج از کشور صادر می گردد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی