نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی

1- ریز پردازنده: که واحد پردازشگر مرکزی با CPU کامپیوترهای شما را می سازد که این مغز, پیام آور و سرپرست کامپیوتر است همه اجزای موجود دیگر RAM(رم), دیسک درایوها, مانیتور فقط پل ارتباطی هستند برای فاصله میان شما و پردازنده.

آنها داده ی شما را می گیرند و این را به پردازشگر می دهند را دستکاری می کند. سپس آنها نتایج را نمایش می دهند. واحد پرادزشگر (cpu) در بیشتر کامپیوترهای شخصی امروزه تنها ریزپردازنده نیست. کمک پردازنده های روی کارتهای پنجره های ویدیو و کارتهای صدا داده ی صورت و تصویری را آزاد می کند پرادزشگر مرکزی را از بعضی بارهای سنگین بعضی پردازنده های خاص, مانند آنچه که در داخل صفحه کلید شما برای کارهای تخصصی مشخص شده داده را به داخل یا بیرون واحد پردازشگر مرکزی می دهد.

استاندارد رایج پردازنده های سرعت بالا از شرکت اینتل پنیوم می باشد. تروی یک تراشه از سیلیکن تقریبا در هر اینچ مربع پنتیوم ۱/۳ میلیون ترانسیستور یاسوئیچ های کوچک الکترونیکی نگه داشته می شود. همه عملیات پنتیوم بوسیله ترکیبات متفاوت روشن و خاموش شدن سینگنال ها انجام شده است. در کامپیوترها, ترانسیستورها استفاده شدند برای نشان دادن صفرها و یک ها, دو عددی که سیستم اعداد دو دویی را می سازند. این صفرها و یک ها به طور معمول به عنوان بیت ها شناخته می شوند.

فایل اصلی مقاله را در فهرست متن بصورت رایگان دریافت کنید .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی