نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی

سایت پرتال روزنه نوردر راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی راه اندازی شده است . این وب سایت از افزونه فیدخوان استفاده می کند و از یک پوسته سبز رنگ وردپرس . این وب سایت بروزترین اخبارمرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را از طریق فید دریافت کرده و منتظر می کند . از دیگر امکانات این وب سایت برگزاری نظرسنجی همگانی انتخابات مجلس است . در این نظرسنجی انتخابات مجلس که بصورت تخصصی برای هر استان و حوزه برگزار میگردد کاربران با مراجعه به صفحه نظرسنجی میتوانند برای یکبار در این نظر سنجی شرکت کنند و به کاندیدای مورد علاقه خود رای دهند .. بعد از شرکت درنظرسنجی میتوانند نتیجه نظرسنجی را مشاهده نمایند .

استفاده از افزونه نظرسنجی بصورت اختصاصی باعث شده از این وب سایت از بقیه سایتها متمایز شود و کاربران به آن اعتماد نمایند .. هر شهرستان یا حوزه انتخاباتی بصورت مجزای در زیر دامنه استان خود دارای نظر سنجی میباشد که در ان صفحه تصویر کاندیدای مورد تایید مجلس نگهبان قرار میگیرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی