نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی

فصل نهم: گزارش و افشاء کنندگان گزارش:

گزارش های حسابرسی ممکن است تفسیر کند انواعی از فرمت ها و سبک ها را هنگام انجام حسابرسی هزینه های غیرمستقیم حسابرس باید تهیه کند گزارشی از صورت وضعیت هزینه های غیرمستقیم و یک گزارش از کنترل های داخلی. مثالهای ارائه شده بعدی این گزارشهایی که ما سفارش می کنیم برای استفاده بوسیله بخش حسابرسان انتقال حکومت و شرکت های حسابداری عمومی در هنگام انجام حسابرسی های هزینه های غیرمستقیم شرکت های مشاوره ای مهندسی.

انجمن آمریکایی اصلی حکومتی و ادارات انتقالی (AASHTO) کمیته حسابرسی و کنسول آمریکایی شرکت های مهندسی (AcEc) کمیته انتقال تهیه کرده‏اند و تصویب شده‏اند برای استفاده بعدی نرخ هزینه های غیرمستقیم قالب های گزارشی حسابرسی را برای شرکت های کنسولگری مهندسی شکل استفاده این قالب گزارشی بوسیله حکومت اصلی و حسابرسان بخش انتقالی و شرکت‏های حسابداری عمومی بصورت گسترده ای زیاد خواهد کرد فهم و مطلوبیت این گزارش ها را هنگامی که توزیع می‏شوند برای شرکت های کنسول‏گری و فدرال، دولت و نمایندگان محلی که قرارداد میکند برای خدمات حرفه‏ای آنها. آن مهم است برای حسابرسان برای فهمیدن اینکه هر هزینه غیرمستقیم حسابرسی باید کاهش یابد مطابق با استانداردهای قبول شده حسابرسی عمومی و استانداردهای حسابرسی مالی در ادامه با استانداردهای حسابرسی دولتی منتشر شده بوسیله mptroblcr عمومی ایالات متحده آمریکا همچنین برنامه هزینه های غیرمستقیم باید تهیه شود مطابق با اصول تشریح شده حسابداری در قسمت ۳۱ قوانین نگهداری مرکزی.

دانلود فایل اصلی مقاله


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی