نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی

چکیده
بر اساس تجزیه و تحلیل آماری از اهداف مورد حمله، محل بمب گذاری، مدت زمان تقریبی و حالت حمله به وضوح ۱۹۱ مورد بمب گذاری در عراق گزارش شده است، از عوامل اصلی تشکیل دهنده خطرات بمب گذاری در عراق باید جذابیت، تناوب قرار گرفتن در معرض حمله و آسیب پذیری از اهداف حمله می باشد. بنابراین، شرکت های چینی می توانند از خطرات بمب گذاری به وسیله تشدید رویکرد تاکید بر ایمنی سفر کارکنان و مدیریت برای اطمینان از عملکرد یکنواخت در عراق و دیگر کشورهای خارجی که دارای خطرات امنیتی بالا می باشند جلوگیری کند.
مقدمه
با توجه به آمار های اعلام شده توسط وزارت بازرگانی جمهوری خلق چین، سرمایه گذاران داخلی چین کلا, ۱۸۰۰۰ شرکت در قالب سرمایه گذاری مستقیم در ۱۷۸ کشور )منطقه(تاسیس کرده که ، با سرمایه گذاری مستقیم انباشته در خارج از کشور تا ۳۲۲،۰۰۰،۰۰۰، دلار آمریکا در زمینه های غیر مالی تا پایان سال ۲۰۱۱ سرمایه گذاری است . حدود ۱٫۲ میلیون نفر در حال کار در خارج از کشور بوده و کل دارایی این کشور در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ $ [۱]. می باشد . از سوی دیگر، وضعیت امنیتی جهان ,در سال های اخیر, آشفته بوده است: دولت حسنی مبارک در مصر و رژیم قذافی در لیبی به نوبه خود فرو ریختند. رژیم بشار اسد در سوریه در یک بحران جدی در درگیری های بی وقفه داخلی قرار دارد ؛ کشورهای دیگر با تحریم های چندجانبه مواجه اند.

دانلود اصل مقاله


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی