نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی
۲۹ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۵

مقاله Use case

Use case

Use case شامل تمام آن چیزهایی است که درون سیستم قرار دارد. عامل شامل تمام آن چیزهایی است که خارج از سیستم قرار دارد.

نمودار use case برخی از use case های موجود در سیستم مورد نظر شما برخی از عامل های موجود در سیستم شما و رابطه های بین تمامی اینها را مشخص می کند. Use case عملیات سطح بالایی است که سیستم مهیا می کند عامل هر چیز و یا هر کسی است که بر سیستمی که در حال ساخت است اثر می گذارد.

یکی از مزیت های بزرگ نمودارهای Use case تبادل اطلاعات است. مراجعه کنندگان شما می توانند به این نمودارها نگاه کرده و اطلاعات وسیعی را بدست آورند. با نگاه به نمودار Use case خواهند فهمید که چه عملیاتی در سیستم انجام می شود. با نگاه به عامل ها خواهند فهمید که چه کسی بر سیستم کنش دارند. با نگاه به مجموعه Use case و عامل می فهمند که چه محدوده ای از پروژه انجام خواهد شد. بنابر این کمکی به آنها خواهد بود تا از هر عملیات از قلم افتاده ای یک ذهنیت اولیه داشته باشند.

یک نمودار سطح بالا که در main, rational rose نامیده می شود. فقط بسته های نرم افزاری یا گروه بندی Use case ها را نشان می دهد.

نمودارهای Use case کار مشخصی را برای مستند سازی عامل ها ( هر چیز خارج از محدوده سیستم ) Use case (هرچیز درون محدوده سیستم و ارتباط آنها انجام می دهد.

نکاتی را که باید به عنوان کسی که یک نمودار Use case را ایجاد می نماید به خاطر داشته باشید بدین ترتیب می باشند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی