۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۹
تأثیر سیستم آموزشی در میزان تمایل به فراگیری معماری در دانشجویان
اهداف کلی: تعیین تأثیر سیستم آموزشی در میزان تمایل به فراگیری معماری در دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پاییز ۸۳
اهداف اختصاصی: بررسی شناساندن مشکلات موجود در سیستم آموزشی به افراد صاحب نظر
اهداف اختصاصی تر: تغییر روند آموزش توسط استادان یا حتی در سطح بالاتر تغییر سیستم هماهنگ کردن شیوه آموزش با روش استاندارد و متعادل.
منابع و پیشینه :
با توجه به جستجو در آرشیو کتابخانه دانشگاه هیچگونه تحقیقی تحت این عنوان از قبل ندارد ولی در حال حاضر دو تحقیق عنوان مطالعه و بررسی سطح علمی دانشجویان گروه معماری که توسط دانشجویان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته معماری انجام می -گیرد در حال انجام است.
۹۳/۰۴/۲۸
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.