نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۷

فری هند

تعریف فری هند

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از همان لحظه اول ، کار با برنامه را شروع می کنند ، ممکن است کمی گیج شوید . این راهنمای بصری اجرای سریع به شما کمک می کندتا بسیاری از ویژگی های مختلف را تشخیص دهید .

فری هند ، یکی از برنامه نگاره سازی چند کاره راینه ای می باشد . به تعبیری ساده ، فری هند یک برنامه ترسیمی برداری است که به شما امکان می دهد تا کارهای هنری مختلفی ( نظیر ترسیم ها ، نمادینه ها ( logos ) و تصاویر ) را ایجاد کنید .

با استفاده از فری هند ، می توانید کارهای هنری پویش شده را از برنامه هایی نظیر Fireworks ماکرومدیا یا فتوشاپ ادوب نیز اضافه نماییید . همین امر ، باعث میشود که این برنامه برای ایجاد آگهی ها ، جلدکتاب ها ، پوستر ها و غیره ، به یک برنامه طرح بندی بسیار عالی تبدیل شود . فری هند ، دارای یک ویژگی چند صحفه ای است که از طریق آن می توانید خبرنامه ها و اعلان ها را همانند نمایش های چند صفحه ای ( اندازه این صفحات متفاوت است ) ایجاد کنید .

بالاخره فری هند از آخرین فناوری فلش استفاده می کند تا بتوانید یک کار هنری فری هندی را به پویانمایی ( انیمیشن ) تبدیل نمایید . فری هند ، امکان می دهد پرونده ها را در قالب هایی ذخیره کنید که مستقیماً به وب جهانی ( www ) ارسال می شوند .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی