نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی
۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۶

کامپیوتر سولاریس

سولاریس چیست ؟

سولایس یک محیط عملیاتی بسیار قوی می باشد که در برگیرندة سیستم عامل چند پردازنده ای چند کاربردی (sun os)sun می باشد . سولاریس یک سیستم عامل شبکه است که در سیستم های pc وابسته به اینتل و همچنین سیستم هایی با پردازندة دارای ساختار معماری ultra SPARC , SPARC اجراء می گردد . این سیستم ها می توانند دارای حداکثر CPU64 باشند که به طور همزمان در سیستم سرور E10000 در حال کار می باشند . با این حال ، هنگامی که مدیران این سیستم ها در مورد « sun » صحبت می کنند ، بیشتر سیستم های کامپیوتری وابسته به معماری SPARC و یا محیط عملیاتی سولاریس مورد نظرشان می باشد .

ممکن است که بخواهید بدانید سولاریس چه کارهایی می تواند انجام دهد ، از کجا آمده است و چرا شما باید ( یا نباید ) از آن استفاده کنید ممکن است بعضی از مدیران شبکه در مورد این مسئله نگرانی به خرج دهند که مجبور باشند از سخت افزار خاصی به خاطر این سیستم عامل استفاده کنند و یا به این آمار توجه داشته باشند که اغلب گزارش شده که ۸۰ درصد کامپیوترهای دنیا دارای سیستم عاملی از مایکروسافت می باشند ولی از آنجایی که یک سیستم سولاریس متوسط می تواند login های واسطه کاربری گرافیکی (GUI) را برای صدها کاربر پشتیبانی کند ، مقایسة آن با سیستم عاملهای تک کاربری ، همانند بعضی از نسخه های ویندوز مایکروسافت ، کاملاً بی معنی می باشد .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی