نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی

چکیده:

امروزه سازمان ها بعنوان سیستم های اجتماعی مطرح می باشند و جوامع فعلی بشری را جامعه سازمان ها نامیده اند. جامعه ای مالا مال از تحولات و دگرگونی ها که ریشه در پیشرفت و تغییرات بوجود آمده در فن‌آوری و علوم دارد. وجود این تغییرات سریع در محیط حاکی از آن است که تنها با اتکاء به تجربیات فردی نمی توان به مدیریت کار و بهره وری سازمانی دست یافت.

تضمین حیات و بقای سازمان ها در چنین محیطی نیازمند یافتن راه حل ها و روش های جدید مقابله با مشکلات است که به نوآوری، تولید محصولات، ارائة خدمات و فرآیندهای جدید بستگی دارد. بهبود روش‌های کار، بکارگیری تجهیزات اداری جدید با بهره گیری از فن آوری اطلاعات موجب می شود تا کیفیت و کمیت کارها و خدمات در حداقل زمان با کنترل های لازم و بهینه انجام شود. استفاده از سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) این امکان را فراهم می سازد تا نتایج بسیاری شامل افزایش شفافیت، کاهش هزینه ها، کاهش خستگی نیروی کار، ارتقاء مهارت های شغلی کارکنان و مدیرت، اصلاح روش‌‌‌‌‌‌‌های انجام کار و سودآوری و بسیاری دیگر برای سازمان فراهم آید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی