نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی

چند جنبة تئوریکی مختلف، درتحقیقات مربوط به پذیرش، بکارگیری و مزایای // دخالت دارند. آنها شامل تئوری های گسترش نوآوری داخلِ ـ سازمانی، تئوری های وابستگی منابع بین ـ سازمانی و هزینه های معامله ای، باضافة ویژگی های محیطی یا شبکه ای مربوط به روابط و اعتماد بین ـ سازمانی می گردند. (ریکرز و اسمیتسون ۱۹۹۶؛ پِرم کومار و رامامورتی ۱۹۹۵؛ پرِم کومار و سایرین ۱۹۹۷؛ هارت و ساندرز ۱۹۹۸). این جنبه های تئوریکی بر هم احاطه داشته، و برای شناسایی دامنة تأثیرات احتمالی پذیرش // مورد استفاده قرار می گیرند. این تأثیرات بطور خلاصه در این قسمت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. پریکومار و رامامورتی (۱۹۹۵) و پریکومار، رامامورتی و کرام (۱۹۹۷) بواسطة اعمال قدرت و نفوذ مشتری یا عملکردهای مبتکرانة داخلی، بین عدم ـ پذیرش // و پذیرش // فرق قائلند. پشتیبانی مدیریت ارتقاء یافته در شرکتهای بزرگ، به شکل شاخص های قوی پذیرش مبتکرانه پدیدار می شود. فشار رقابتی و پشتیبانی / و قدرت مشتری است که پذیرندگان را از غیر ـ پذیرنده ها متمایز می سازد. در تحقیق چند موردی مربوط به صنعت خودرو، ریکرز و اسمیتسون (۱۹۹۶) بر موراد زیر تأکید می ورزند:


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی