استانداردهای ISO

قیمت:53000ریال
استانداردهای ISO
پروژه مربوط به درس کنترل کیفیت آماری
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه .......................................................................................
1- اطلاعاتی درباره سازمان بینالمللی استاندارد (ISO) ...............................
1-1- فراتر از ISO 9000 و ISO 14000 ........................................................
1-2- نام ISO .................................................................................................
1-3- غیر دولتی ..................................................................................................
1-4- اختیاری .....................................................................................................
1-5- اتفاق نظر ..................................................................................................
1-6- وظیفه ISO ...........................................................................................
1-7- رعایت استانداردها ........................................................................................
1-8- گواهینامه ISO 9000 و ISO 14000 ..................................................
1-9- برچسب محصول نیست.....................................................................................
1-10- علامت ISO .........................................................................................
2- سازمان ISO و استانداردهای مدیریت کیفیت ......................................
2-1- تاریخچه استانداردهای مدیریت کیفیت .................................................................
2-2- ISO 9000 – 1994.............................................................................
2-3- ISO 9000 – 2000 ............................................................................
2-4- ISO 14000.........................................................................................
2-5- QS 9000/ISO TS 16949 ..............................................................
3- مبانی مدیریت کیفیت....................................................................
3-1- تغییر در مفهوم کیفیت .................................................................................
3-2- مفهوم کیفیت............................................................................................
3-3- کیفیت از دیدگاه ISO 9000......................................................................
3-4- واژههای عمومی........................................................................................
3-5- مفاهیم مربوط به کیفیت .............................................................................
3-6- اصطلاحات مربوط به ابزارها و فنون.........................................................................
4- نیازمندیهای نظام مدیریت کیفیت.....................................................
4-1- نیازمندیهای 1994 – ISO 9000 ...........................................................
4-2- نیازمندیهای ISO 9000 – 2000............................................................
4-3- نیازمندی های QS 9000/ISO TS TS 16949 ...................................
5- اجرای استانداردهای مدیریت کیفیت در سازمان..............................................
5-1- تصمیم و مأموریت ......................................................................................
5-2- خط مشی کیفیت.........................................................................................
5-3- انتخاب محدوده............................................................................................
5-4- طرحریزی پروژه............................................................................................
5-5- تجزیه و تحلیل شرکت و فرایندهای آن .................................................................
5-6- ارزیابی مقدماتی ..........................................................................................
5-7- طراحی نظام مدیریت کیفیت و ساختار مستندات ..................................................
5-8- انتخاب و آموزش ممیزین داخلی ......................................................................
5-9- مستندسازی نظام مدیریت کیفیت ......................................................................
5-10- ایجاد ارتباط و انتخاب ممیز...........................................................................
5-11- استقرار نظام مدیریت کیفیت..........................................................................
5-12- ممیزی خارجی (ممیزی گواهینامه) ...............................................................
5-13- بازاریابی ..................................................................................................
فهرست منابع و مآخذ...............................................................................
مقدمه
در جهان امروز هر لحظه با تحولات و تغییرات شگرف و برق آسایی مواجهیم. حرکت کیفیت گرایی در جهان تجارت، حرکتی تکاملی، مثبت و در عین حال توفنده و پر تلاش است که در دهه اخیر آغاز شده و به سرعت سراسر گیتی را فرا گرفته است.
استانداردهای ایزو 9000 در حقیقت یک الگوی عملی و موفق برای پاسخگویی به این حرکت توفنده است. الگویی که عنوان زیان مشترک جهانی را به خود اختصاص داده و هم اکنون بیش از 450000 واحد تولیدی و خدماتی در سراسر دنیا موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9000 شدهاند.

اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.