نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی

- انحراف حرارتی در حالت تعلیق: فرمول ۱ – ، ۲- بی تعادلی گرمایی:فرمول ۲
توزیع دما :فرمول ۳ – بی تعادلی حرارتی
بی تعادلی مکانیکی اولیه :هر سیستم روتور توزیع وزنی، سفتی و تغییر شکل اولیه خودش را دارد. در نتیجه، مقدار و محل بی تعادلی مکانیکی جهت پیش بینی کردن در یک سیستم روتور اختیاری خیلی مشکل است. این بیتعادلی مکانیکی به عنوان بی تعادلی ایجاد شه از یک نیروی گریز از مرکز تا ۱۰% از وزن کلی روتور ثابت تعریف میگردد. بی تعادلی مکانیکی زمانی اتفاق می افتد که روتور با سرعت عملکرد دائمی حد اکثر حرکت میکند و بر حسب ریاضیات به صورت فرمول ۴ تعریف میگردد. با توجه به یک سیستم مختصات در روتور این بی تعادلی به عنوان یک زاویه از درجات صفر عمل میکندو در مرکز جاذبه توده آویزان قرار میگیرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی