نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی
۳۰ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۴

طراحی شهری و فضای سبز

امرزوه مشهد اگرچه باعث رفاه راحتی انسانها شده است،لیکن معضلات خاصی را نیز به دنبال داشته است،هرچه جمعیت انسان در شهرها اضافه شود،به همان نسبت مشکلات شهری نیز افزون که خواهد شد ، مشکلات که نهایتا سلامت جسمانی و روانی افراد را به طور مستقیم درمعرض خطر کرد می دهد ، زیرا افزایش جمعیت از یک طرف باعث افزایش ترافیک ، افزایش حجم زباله تولیدی و افزایش کارگاههای صنعتی می کردواز طرف دیگر از بین رفتن جنگلها ، درختان و فضای سبز و بطور کلی عرصه های طبیعی را به دنبال خود خواهد کرد .

مسائل دسته اول باعث ایجاد انواع و اقسام آلودگیها نظیر آلودگی هوا،آب ، خاک وصوت می شود و مسائل و بام به تخریب محیط زیست خواهد انجامید.از این روست که تک تک افراد ساکن در شهرها وظیفه قانونی و استانی دارند . که برای حل نمودن معضلات زیست محیطی و بهتر ساختن محیط مشهد تلاش و کوشش نمایند .

بر اساس اصل پنجاه قانون اساس جمهوری اسلامی ایران …. حفاظت محیط زیست که نسل امروز و سنگهای بعدی باید در آن حیات اجتماعی رو به رشد داشته باشند ، وظیفه عمومی تلقی می گردد …..

با توجه به این وظیفه مهم در این مجموعه سعی شده است با پرداختن به مقوله فضای سبز فرصتی را برای دوست داران فراهم آورده تا به یاری حق شاهد سرسبزی نقاطی از ن باشیم که بر هر دلیل امکان فعالیت بایسته و چشمگیر آنها وجود نداشته است .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی