نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی
عنوان کارآموزی: انجام امور دفتری و بایگانی
محل کارآموزی: شهرداری بندر امام خمینی (ره)
دسته: کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 70
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
همانگونه که می دانیم کارآموزی نقطه شروعی است برای آماده شدن جهت ورود به بازار˛کار و استفاده بهینه از این فرصت مناسب برای کلیه دانشجویان علاقمند به اشتغال در جامعه بسیار سودمند ومفید می باشد.
امروزه با پیشرفت و توسعه علوم کامپیوتر در کلیه زمینه‌ها , این رشته به عنوان جزء لاینفکی از کلیه علوم در آمده و کاربرد آن هر روز در جامعه بیشتر احساس می گردد.استفاده و بکار گیری کامپیوتر در تمامی علوم و رشته‌ها همه گویای نقش واقعی این پدیده می باشد.
گزارش در دست، حاصل یک ماه و نیم کارآموزی در شهرداری که حاوی مطالب مورد آموزش و استفاده در این اداره می باشد، ارائه شده است.
مقدمه
از سالیان پیش بشر در رفع نیازهای خود از راههای گوناگون وبه واسطه این راهها توانسته است نیازهای خود را بر طرف نماید.
این نیازها شامل غذا پوشاک ˛آموزش ˛بهاشت فردی واجتماعی˛ مسکن ˛وسایل نقلیه و غیره بوده است که در طول سالیان متمادی جهت رفع این مسایل کوشش نموده است .لذا با گسترش جوامع وتوسعه شهرها رفع این مسایل نیازمند همکاری اجتماعی در سطح کلان می باشد.
با تاسیس حکومتها ودولتها وگسترش فرهنگها وتوسعه شهر نشین بر طرف نمودن این نیازها مستلزم عزم دولتمردان در این خصوص جهت هدایت منابع به سمت صحیح واستفاده بهینه ازاین منابع بوده است .
لذا نیاز به سازمانی که نسبت به برطرف نمودن نیازهای بهداشتی ˛عمرانی وخدماتی شهر در زمینه های گوناگون بیش از بیش احساس گردید وبلدیه ها یا همین شهرداریهای کنونی تشکیل گردید البته پس از گذشت سالها وتوسعه شهرها نیازها وخدمات شهری نیز گسترده تر گردید. 
وظایف شهرداری
شهرداری ها سازمان هایی هستندنیمه دولتی وخدماتی که در جهت رفع مسایل ومشکلات شهری توسط وزارت کشور جهت هر شهر با توجه به قوانین تاسیس شهرداریها معرفی شده است.
شهرداریها ی کشور با توجه به پراکندگی جمعت و وسعت شهرها به 13درجه تقسیم بندی گردیده اند.
شهرداری درجه 1 شامل شهرهای با جمعیت زیر 5000نفر میباشد البته این نکته نیز قابل شرح است که وجود منابع در امدی متعدد نیز در تعیین درجه شهرداریها ملاک می باشد2-از جمعیت 5-10000نفر شهرداری درجه 2وبه ترتیب هر10000تا15000 فرد یک درجه به شهرداریها اضافه میگردد.
که البته تعیین درجه شهرداریها علاوه بر وسعت شهرها به میزان برقراری درآمدهای مستمر از محل اخذ شامل کارخانجات ˛بنادر˛مراکز تجاری وغیره تقسیم میشود .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی