نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی
پروپوزال بررسی تأثیر ویژگی های فردی و سطح آگاهی سهامداران بر انتخاب نوع سهام

قیمت:120000ریال

موضوع :

پروپوزال بررسی تأثیر ویژگی های فردی و سطح آگاهی سهامداران بر انتخاب نوع سهام

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

بخشی از مقدمه :

سهام عادی نوعی ابزار سرمایه گذاری است که نشانگر مالکیت دارنده آن در یک شرکت سهامی است و به دو دسته سهام با نام و سهام بی نام تقسیم می شود. سهام با نام و بی نام از نظر مزایا تفاوتی ندارند، تنها تفاوت آنها درج نام دارنده روی برگه سهام و دفتر شرکت در مورد سهام با نام است.
متداولترین نوع سهام، سهام عادی یا سهام معمولی است که دارندگان آن به مبلغ مساوی از حقوق و امتیازات واحدی برخوردارند. اکثریت سهام شرکت ها به صورت عادی منتشر می شود. سهام عادی ابتدا از طریق پذیره نویسی عمومی وارد بازار می شود. به عبارت دیگر، سهام قبل از فروش عمومی باید در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت شود و اجازه انتشار بگیرد.بسیاری از سهامداران، بر این اعتقاد هستند که روش هایی برای خرید سهام وجود دارد که همیشه توام با موفقیت است و در صورت به کارگیری، تضمین کننده سود می باشد. اما باید به این نکته توجه کرد که هیچ روش خاصی که صد در صد تضمین کننده سودآوری باشد، وجود ندارد. در تعیین استراتژی های انتخاب سهام باید به خصوصیات فردی،سطح آگاهی , بازه زمانی مورد انتظار و درجه ریسک پذیری نگاه کنیم. شاید بهتر باشد که به انتخاب سهام به عنوان بهترین حدس برای سرمایه گذاری نگاه کنیم. (روزنامه اقتصاد 1390)انسان طبیعتاً موجودی اجتماعی و ارزیاب است و پیوسته در مورد پدیده های پیرامون خود به ارزشیابی می پردازد . از این رو به جرأت می توان گفت تمامی فعالیت های یک شرکت یا سازمان نیز در معرض ارزشیابی مداوم سهامداران می باشد .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی