نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

نیک بلاگ

مجله اینترنتی با طعم متفاوت

آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۴، ۱۲:۴۷ - سیدمجتبی حسینی
    مرسی
پاورپوینت مراحل رشد زبانی کودک

قیمت:120000ریال

عنوان :

پاور پوینت مراحل رشد زبانی کودک

رشته علوم تربیتی

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش )

مقدمه :

همزمان با رشد فکری، احساسی و رفتاری، کودک شما یاد می گیرد تا از کلمات برای توصیف آنچه می بیند، می شنود، احساس می کند و می اندیشد، استفاده کند. امروزه محققان می دانند که کودکان مدتها پیش از آنکه اولین کلمات خود را بر زبان بیاورند، یادگیری قوانین زبان و نحوه استفاده بزرگترها از آن (برای صحبت با یکدیگر) را آغاز می کنند.کودکان، حرف زدن را در دو سال اول زندگی خود یاد می گیرند. کودک شما نیز یاد خواهد گرفت که از زبان، لبها، سقف دهان و دندانهایی که در دهان او روییده اند برای تولید ساده ای مانند "اِه" یا "آ" را تولید کند، و کمی صداهای مختلف استفاده کند؛ او در ماههای اول و دوم صرفا می تواند صداهای س از آن نیز صداهای ساده دیگری را که به اصطلاح "غان و غون" نامیده می شوند، ایجاد خواهد کرد.

پاورپوینت فوق العاده جامع و کامل در مورد مراحل رشد زبانی کودک در سنین مختلف . بررسی صداها و آواهایی که کودکان از خود منتشر میکنند و معنی هر کدام . نحوه ی برخورد با خواسته های کودک و فهمیدن این آواها و صداها . طرح بندی زیبا و گرافیک عالی با قیمتی نسبتا مناسب . این پاورپوینت به استاد ارایه شده و نمره ی کامل دریافت کرده است . قابل تغییر بوده و شما میتوانید اطلاعات اضافی را حذف و اطلاعات جدیدی به آن اضافه کنید .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی